« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Informacja o sporządzeniu protokołu z VII sesji Rady Gminy Rozprza oraz rozpatrzenie poprawek i uzupełnień.

4. Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami.

5. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia zakończenia działalności dotychczasowego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rozprzy.

6. Debata nad raportem o stanie Gminy Rozprza za 2018 rok.

8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Rozprza za 2018 rok.

9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Rozprza absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok.

12. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji w 2019 r. na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.

13. Podjęcie uchwały w sprawie diet dla przewodniczących organu wykonawczego jednostek pomocniczych Gminy Rozprza.

16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym Romanówka oznaczonej numerem ewidencyjnym 168.

18. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia zarządzenia porządkowego Wójta Gminy Rozprza dotyczącego ograniczenia poboru wody.

22. Interpelacje i zapytania radnych.

23. Informacje, komunikaty i sprawy różne.

24. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej