Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Informacja o sporządzeniu protokołu z VII sesji Rady Gminy Rozprza oraz rozpatrzenie poprawek i uzupełnień.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia zakończenia działalności dotychczasowego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rozprzy.
6.
Debata nad raportem o stanie Gminy Rozprza za 2018 rok.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Rozprza wotum zaufania.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Rozprza za 2018 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Rozprza absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Rozprza na 2019 rok.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rozprza na lata 2019-2032.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji w 2019 r. na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie diet dla przewodniczących organu wykonawczego jednostek pomocniczych Gminy Rozprza.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych i ustalenia ich przebiegu.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych i ustalenia ich przebiegu.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym Romanówka oznaczonej numerem ewidencyjnym 168.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Zespołu ds. opiniowania kandydatów na ławników.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia zarządzenia porządkowego Wójta Gminy Rozprza dotyczącego ograniczenia poboru wody.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania skargi według właściwości.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku według właściwości.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku według właściwości.
22.
Interpelacje i zapytania radnych.
23.
Informacje, komunikaty i sprawy różne.