zmień kontrast powiększ czcionkę pomniejsz czcionkę uproszczona wersja
Rada Miejska w Rozprzy

Rada Miejska w Rozprzy Transmisje z obrad Rady

XI Sesja Rady w dniu czwartek, 20 marca 2025

Czas publikacji: 73 dni 1 godzinę temu
Długość nagrania: 02:28:33
Liczba odtworzeń: 313
Jakość nagrania: SD | HD

Podsumowanie przebiegu posiedzenia / wygenerowane przez sztuczną inteligencję

Streszczenie XI Sesji Rady Miejskiej w Rozprzy - 20 marca 2025

W dniu 20 marca 2025 roku odbyła się XI Sesja Rady Miejskiej w Rozprzy. Obrady rozpoczęły się od przywitania wszystkich uczestników, w tym Burmistrza, Skarbnika oraz Pracowników Urzędu Gminy. Po sprawdzeniu kworum i zatwierdzeniu porządku obrad, przystąpiono do kolejnych punktów.

Punkt 1-3: Otwarcie i przyjęcie porządku obrad

Po przywitaniu uczestników i sprawdzeniu obecności, zatwierdzono porządek obrad, który został wcześniej przesłany radnym. Nikt nie zgłosił uwag do protokołu z poprzedniej sesji.

Punkt 4: Sprawozdanie Burmistrza

Burmistrz przedstawił sprawozdanie z działalności gminy, omawiając trwające inwestycje, takie jak budowa szkoły w Milejowie, modernizacja stacji uzdatniania wody oraz budowa chodnika przy drodze 91. Wspomniał również o zakupie nowego sprzętu dla straży pożarnej oraz planowanych wnioskach o dofinansowanie różnych projektów.

Punkt 5: Uchwała w sprawie zmian budżetu gminy na rok 2025

Pani Skarbnik przedstawiła zmiany w budżecie, które obejmowały wprowadzenie nowych dochodów i wydatków związanych z różnymi programami. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 6: Uchwała w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej

Pani Skarbnik omówiła zmiany w prognozie finansowej, które były związane z wcześniejszymi uchwałami. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 7: Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Pan Inspektor Nowakowski przedstawił potrzebę opracowania planu zagospodarowania dla wybranych terenów. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 8: Uchwała w sprawie ustalenia trybu dotacji dla przedszkoli

Pani Kierownik Gminnego Zespołu Oświaty omówiła zasady udzielania dotacji dla przedszkoli. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 9: Informacja o średnich wynagrodzeniach nauczycieli

Przedstawiono sprawozdanie dotyczące wynagrodzeń nauczycieli w gminie. Nikt nie zgłosił uwag.

Punkt 10: Uchwała w sprawie programu opieki wytchnieniowej

Pani Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej przedstawiła program opieki wytchnieniowej. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 11-12: Informacje o sprawozdaniach Ośrodka Pomocy Społecznej

Przedstawiono sprawozdania dotyczące wspierania rodziny oraz przeciwdziałania przemocy domowej. Nikt nie zgłosił uwag.

Punkt 13: Uchwała w sprawie odstąpienia od przetargu na dzierżawę nieruchomości

Uchwała dotyczyła rekultywacji wysypiska śmieci. Została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 14: Uchwała w sprawie diet dla sołtysów

Pani Skarbnik przedstawiła zmiany dotyczące diet dla sołtysów. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 15: Uchwała w sprawie Funduszu Sołeckiego na 2026 rok

Pani Inspektor Wilanowska przedstawiła zasady wyodrębnienia funduszu sołeckiego. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 16: Uchwała w sprawie porozumienia międzygminnego dotyczącego drogi gminnej

Pan Kierownik Dybalski omówił intencję współpracy międzygminnej w celu przebudowy drogi. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 17: Uchwała w sprawie dotacji dla OSP

Pan Inspektor Bartosiewicz przedstawił projekt dotacji dla OSP. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 18: Uchwała w sprawie programu opieki nad zwierzętami

Pan Inspektor Miler przedstawił program opieki nad zwierzętami. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 19: Uchwała w sprawie rozwiązania stosunku pracy z radnym

Przewodniczący Rady omówił wniosek dotyczący rozwiązania umowy. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 20: Informacje o pracy Komisji Stałych

Przewodniczący Komisji przedstawili sprawozdania z pracy komisji w 2024 roku. Nikt nie zgłosił uwag.

Punkt 21: Uchwała w sprawie planów pracy komisji na 2025 rok

Plany pracy komisji zostały przedstawione i przyjęte jednogłośnie.

Punkt 22: Interpelacje i zapytania radnych

Nie zgłoszono interpelacji. Pojawiły się zapytania dotyczące m.in. budowy chodnika oraz działań OSP.

Punkt 23: Informacje, komunikaty i sprawy różne

Poruszono różne tematy, w tym potrzebę stworzenia Rady Seniorów oraz kwestie dotyczące lokalizacji wiat przystankowych.

Punkt 24: Zamknięcie obrad

Obrady zakończono, dziękując wszystkim uczestnikom za obecność i aktywny udział.

Uwaga!

Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.

Pozostałe transmisje

450 dni 23 godziny temu 1394
487 dni 21 godzin temu 1410
527 dni 22 godziny temu 870
820 dni 22 godziny temu 873
849 dni 23 godziny temu 926
885 dni 23 godziny temu 797
919 dni 23 godziny temu 968
976 dni 23 godziny temu 1012
1160 dni 3 godziny temu 626
1207 dni 3 godziny temu 611
1432 dni 3 godziny temu 678