Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad
2.
Informacja o sporządzeniu protokołu XII sesji Rady Miejskiej w Rozprzy oraz rozpatrzenie poprawek i uzupełnień
3.
Przedstawienie porządku obrad
4.
Informacja Burmistrza z działalności między sesjami
5.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Rozprza na 2025 rok
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rozprza na lata 2025-2040
7.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rozprzy
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia jednostki pomocniczej Gminy Rozprza - osiedla Niechcice i utworzenia jednostki pomocniczej Gminy Rozprza - sołectwa Niechcice Osiedle Przylesie oraz nadania statutów sołectwom Gminy Rozprza
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie umowy dzierżawy nieruchomości na rzecz dotychczasowego dzierżawcy
10.
Przedłożenie sprawozdania z realizacji rocznego programu współpracy Gminy Rozprza z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2024
11.
Przedłożenie „Raportu z wykonania i efektów realizacji Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022 - 2025” za 2024 rok
12.
Interpelacje i zapytania radnych
13.
Informacje, komunikaty i sprawy różne