Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad
2.
Informacja o sporządzeniu protokołu z XVII sesji Rady Miejskiej w Rozprzy oraz rozpatrzenie poprawek i uzupełnień
3.
Przedstawienie porządku obrad
4.
Informacja Burmistrza z działalności między sesjami
5.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Rozprza na 2025 rok
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rozprza na lata 2025-2042
7.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich, sposobu ich rozliczania oraz rozszerzenia katalogu osób uprawnionych do tych usług
- Załącznik: Uchwała.Projekt.uslugi_opiekuncze_25.09.25.pdf
- Załącznik: Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich, sposobu ich rozliczania...
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich, sposobu ich rozliczania oraz rozszerzenia katalogu osób uprawnionych do tych usług
8.
Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróźniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Rozprza
10.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skarg
11.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi „na decyzję o uznaniu bezzasadności skargi”
12.
Interpelacje i zapytania radnych
13.
Informacje, komunikaty i sprawy różne